De weg naar 14 oktober 2012: halte 1

Op 21 oktober 2011

Zondag 16 oktober verzamelden 1200 N-VA bestuursleden in de Brabanthal in Haasrode. Ook wij, het bestuur van N-VA Lummen, waren met een uitgebreide delegatie aanwezig. Deze bijeenkomst was de eerste van een vijftal inhoudelijk congressen die de N-VA houdt in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Deze congressen moeten elk N-VA bestuur in Vlaanderen in staat stellen om met zo een sterk mogelijk programma naar zijn lokale kiezer te trekken. Ook wij hechten hier enorm veel belang aan.

Op dit eerste congres werden we verwelkomd door voormalig senaatsvoorzitter Danny Pieters en ondervoorzitter Ben Weyts. Hierna volgden er enkele panelgesprekken met kopstukken van onze partij. Tijdens deze panelgesprekken werden we warm gemaakt voor de volgende congressen en kregen we uitstekende inhoudelijke tips met het oog op oktober 2012. Tussendoor kregen we nog enkele bloopers te zien uit de pas verschenen dvd ’10 jaar N-VA’, een erg gesmaakt en leuk tussendoortje. Afsluiten deden Ben Weyts en voorzitter Bart De Wever(via video) die nogmaals wezen op het enorme belang van de komende gemeenteraadsverkiezingen.

De N-VA is nodig in Vlaanderen, België, Europa en zeker ook in uw gemeente. N-VA Lummen zal er staan op 14 oktober 2012 met een sterk programma en sterke mensen. Mensen met kennis van zaken die durven te zeggen waar het op staat. Mensen met grote passie voor politiek die het goed bestuur van de N-VA ook in uw gemeente willen verwezenlijken. Mensen die denken, durven en doen.

Hoe waardevol vond je dit artikel?