Ledenaantal N-VA Lummen meer dan verdubbeld!

Op 31 oktober 2011

N-VA Lummen bestaat nog geen jaar maar kent nu toch al een forse aangroei van zijn leden. Sinds de opstart van N-VA Lummen in februari 2011 is het ledenaantal al meer dan verdubbeld. Ook nationaal zien we dezelfde tendens: De N-VA telt nu reeds meer dan 25000 leden en elke dag komen er nog nieuwe leden bij.

Lid worden van de N-VA bezorgt u dan ook een heleboel voordelen. Zo bezorgt ze u spreek –en stemrecht, zowel lokaal als nationaal. Daarnaast kan je dankzij dit lidmaatschap genieten van kortingen op allerlei boeken en uitnodigingen voor congressen, nieuwjaarsfeesten en andere bijeenkomsten. Tenslotte ontvang je tienmaal per jaar het Nieuw-Vlaams Magazine en word je altijd op de hoogte gehouden van N-VA activiteiten. Als dat niet de moeite is!

Wilt u ook lid worden en daarmee uw steun betuigen aan onze lokale afdeling? Neem dan contact op via lummen [at] n-va.be of 0498 67 93 87. Je kan natuurlijk ook gewoon een van onze bestuursleden aanspreken. Laat van je horen en je hoort van ons!