N-VA Lummen verrast Lummense werknemers

Op 11 juli 2012

Op woensdag 11 juli trakteerde N-VA Lummen de ongelukkigen die ondanks de Vlaamse feestdag toch nog moesten gaan werken. De N-VA pleit al sinds zijn oprichting voor een officiële en betaalde Vlaamse feestdag. Ook N-VA Lummen ondersteunt deze eis volmondig en verraste ’s ochtends de inwoners van Lummen met koffiekoeken, rozijnenkoeken en chocoladebroodjes. N-VA Lummen was ’s ochtends aanwezig op de Ringlaan. De 600 koffiekoeken waren na een uurtje uitgedeeld en de attentie werd door iedereen erg gesmaakt.

N-VA Lummen bestaat nu bijna anderhalf jaar en toonde zich met deze actie opnieuw aan de Lummenaar.  Het ledenaantal van N-VA Lummen is sindsdien bijna vertienvoudigd (!).  Enkele weken geleden kondigde N-VA Lummen aan in kartel te gaan met Lumineus Lummen en Open VLD Lummen. Met de geslaagde 'Hart voor Lummen'- actie weet vandaag menig Lummenaar dat de oppositie in Lummen de krachten bundelt. We kijken er naar uit om samen met onze kartelpartners de harten van de Lummenaren voor ons te winnen en zijn erg benieuwd naar 14 oktober 2012!

Hoe waardevol vond je dit artikel?